Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody optimalizace webových vyhledávačů - SEO a SEM
Bartek, Tomáš ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací stránek pro vyhledávače, a metodami, které umožní umístění stránky na výhodných pozicích. Podstatou úspěchu optimalizace webových stránek je kombinace a spojení několika základních pravidel. Jedná se tedy o srovnání výhod různých způsobů navigace a tvorby menu, optimalizace rychlosti načítání stránek, optimalizace textů na základě zvolených klíčových slov, zásady volby klíčových slov, umísťování prvků na stránkách, také srovnání designových, marketingových a uživatelských hledisek tvorby webových stránek. Nejdříve se zaměřím na rozdíl mezi katalogy a fulltextovými vyhledávači, jejich historický vývoj a součastné podíly jednotlivých vyhledávačů na našem trhu. Následně se budu věnovat předpokladům pro optimalizaci z hlediska zdrojového kódu a programovacích jazyků, které se používají na webových stránkách.  Dále se budu věnovat metodám optimalizace obsahu stránek, i těmi, které vyhledávače označují za zakázané. Výsledná implementace je vytvořena v jazyce PHP.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Optimalizace pro internetové vyhledávače
Polák, Jan ; Gronkowiec, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit a dokázat, že optimalizace webových prezentací pro internetové vyhledávače je účinná a má význam pro úspěch podnikání.
Techniky indexování webových stránek
Tužil, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Kunc, Michael (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsoby vyhledávání informací v síti Internet. Popisuje strukturu prezentovaných dat a způsoby jejich převodu na informace, které je možné využít v procesu vyhledávání. Uvádí přístupy fulltextových algoritmů PageRank, HITS a SALSA, zmiňuje možná úskalí, nepřesnosti a zároveň výhody těchto vyhledávacích technik. Popisuje postup návrhu a implementace vzorového fulltextového vyhledávacího nástroje.
Metody optimalizace webových vyhledávačů - SEO a SEM
Bartek, Tomáš ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací stránek pro vyhledávače, a metodami, které umožní umístění stránky na výhodných pozicích. Podstatou úspěchu optimalizace webových stránek je kombinace a spojení několika základních pravidel. Jedná se tedy o srovnání výhod různých způsobů navigace a tvorby menu, optimalizace rychlosti načítání stránek, optimalizace textů na základě zvolených klíčových slov, zásady volby klíčových slov, umísťování prvků na stránkách, také srovnání designových, marketingových a uživatelských hledisek tvorby webových stránek. Nejdříve se zaměřím na rozdíl mezi katalogy a fulltextovými vyhledávači, jejich historický vývoj a součastné podíly jednotlivých vyhledávačů na našem trhu. Následně se budu věnovat předpokladům pro optimalizaci z hlediska zdrojového kódu a programovacích jazyků, které se používají na webových stránkách.  Dále se budu věnovat metodám optimalizace obsahu stránek, i těmi, které vyhledávače označují za zakázané. Výsledná implementace je vytvořena v jazyce PHP.
Methodology for Evaluation in Google Company
Jakubcová, Beáta ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Souček, Jiří (oponent)
Diplomová práca popisuje vyhľadávač spoločnosti Google a jeho sposob hodnotenia webových stránok, na základe ktorého ich radí pri zobrazení na výsledkovej stránke vyhľadávania. Okrem popisu fungovania vyhľadávačov všeobecne sa práca zameriava na odlišnosti medzi Google a ostatnými vyhľadávačmi a popisuje charakteristiky a princípy navrhnuté jeho zakladateľmi Larrym Pageom a Sergeyom Brinom, ktoré ho robia jedinečným. V ďalšej časti sú načrtnuté niektoré z množstva signálov, ktoré sú vyhodnocované pre každú webovú stránku. Z nich je najväčší priestor venovaný PageRanku ako ťažnej myšlienke hodnotenia stránok na základe ich odkazovej schémy, ktorá vychádza z princípov citačnej analýzy. Hodnotiace faktory sú v práci analyzované na konkrétnych príkladoch a záver práce popisuje zmeny, ktoré technológiu vyhľadávača Google sprevádzali od jeho začiatkov v roku 1998 až po súčasnosť.
Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Optimalizace pro internetové vyhledávače
Polák, Jan ; Gronkowiec, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit a dokázat, že optimalizace webových prezentací pro internetové vyhledávače je účinná a má význam pro úspěch podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.